Магазин
Информация за доставка
Поръчаните продукти се доставят в цялата страна чрез куриер на Лео Експрес или със собствен транспорт.
Продуктите са в оригиналната си запечатана опаковка от производителя, пакетирани в стек от 10 опаковки по 500 g всяка за София Мел Био и в кашон от 8 броя кутии трици/зародиш по 200 g.
Минимално количество за покупка – 1 стек (1 стек съдържа 10 броя брашно по 500 g) или 1 кашон (1 кашон съдържа 8 броя кутии трици/зародиш по 200 g)
Доставката на всички заявени онлайн продукти, зависи от тяхното тегло в кг. Цената се определя по тарифа на куриерска фирма Лео Експрес:
- до 2kg – 5,60 лв. с ДДС
- до 4kg – 6,40 лв. с ДДС
- до 5kg – 7,20 лв. с ДДС
- до 6kg – 8,00 лв. с ДДС
- за всеки следващ килограм + 0,80 лв. с ДДС
- Доставката на всички поръчки, над 20kg е БЕЗПЛАТНА, без значение от типа поръчани продукти или населеното място за доставка.
- Доставката на всички поръчки в град София е БЕЗПЛАТНА, независимо от обема на поръчката.
Отказ от поръчка
Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от направената поръчка в срок до 14 дни, считано от датата на нейното заплащане, чрез специална форма за отказ от поръчка, която е налична тук. (сложете формата). Клиентът няма право да се отказва от направена и потвърдена поръчка, когато:
- Търговецът е предоставил продукти, изработени по индивидуални изисквания на Клиента;
- Продуктите, които са били доставени и са с нарушена опаковка, и/или Клиентът не пази оригиналната опаковка на продуктите;
- При доставка на Продукти, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
- При доставка на запечатани Продукти, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
- При доставка на Продукти, които след като са били доставени и поради естество им, са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
- При всички други случаи, предвидени със закон.
На всеки един клиент, който е заявил по надлежния ред и начин връщане на стоката и спрямо нея са изпълнени условията на чл. 9 от Общите условия, Търговецът възстановява всички суми, получени от Потребителя, без разходите направени за доставка, не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е получена върнатата стока.
Рекламации и въпроси
Рекламацията може да се предяви пред Доставчика на посочения в интернет страницата адрес на електронна поща на Доставчика, като едновременно с това Клиентът трябва да върне стоката в 14 – дневен срок, считано от датата на получаването й на адрес: София 1510, ул. „Павлина Унуфриева“ 4 и в основанието посочи номера на поръчката, която връща.
При рекламация Клиентът спазва изискванията на т. 9 от Общите условия по отношение на продуктите, които иска да върне. Не се приемат рекламации, които не съответстват на тези условия.
При рекламация Клиентът може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти (при условие, че има наличност при Търговеца) или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума.
Клиентът доплаща, ако другият артикул (с който ще бъде заменена върната стока) е по-скъп или на Клиентът се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Клиента цена.
При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Клиента и в двете посоки. Клиентът може да се свърже с Търговеца на тел. 02 813 27 00 относно всякакви въпроси за продуктите.