Новини

Любимата марка във всяка кухня - София Мел - обяви началото на новата си кампания. Тя е под слогана „Всичко се върти около любовта“ и показва силата на брашното, което събира заедно семейства и приятели, чрез радостта и грижата от приготвянето на вкусни домашни ястия.

Посланието цели да докосне всеки, който цени магията на печивата и семейния уют, където се разнася аромата на домашно приготвена храна. Защото храната е символ на грижа, традиции и е връзката между поколенията. Затова и акцентът е насочен към бабата, която предава знанията и уменията си на своите внуци, до семейството, което се наслаждава на моментите заедно.

Тези вълшебни мигове са уловени и показани в телевизионна реклама, а освен излъчването ѝ, кампанията ще включва и редица други инициативи, в които всеки потребител ще може да се включи и сподели своята собствена история и страст към готвенето с хаштага #изпечислюбов.

Видео от рекламната кампания на София Мел може да видите : ТУК и ТУК.

София Мел лансира нов продукт – универсални фини кори, създадени за приготвяне както на префектната традиционна българска баница, така и за всякакви модерни печива. Продуктът е резултат от задълбочени изследвания и внимателно проучване на потребителските предпочитания, като основната цел е да се предложат кори, които са по-фини и еластични, осигуряващи хрупкава златиста коричка и мека, сочна средина на готовото печиво.

„За нас е важно да предлагаме продукти с най-високо качество, които отговарят на очакванията на нашите потребители. Фините кори София Мел са създадени с мисъл за всички, които искат да постигнат отлични резултати в кухнята, независимо дали приготвят традиционна баница, тиквеник или баклава“, сподели Весела Пеева, маркетинг мениджър на София Мел.

Фините кори са произведени от висококачествено брашно София Мел, направено от българска пшеница и под строг производствен контрол. Корите са създадени без изкуствени оцветители и аромати, което гарантира тяхната висока хранителна стойност и отличен вкус.

С характеристиките си – тънки, с по-светъл цвят, по-еластична структура и здравина, корите са подходящи както за сладки, така и за солени пълнежи. С размери около 40x30 см, те предлагат идеалната основа за разнообразие от рецепти.

След изпичане, фините кори се отличават с апетитен златист цвят, хрупкава тънка коричка и мека средина, което ги прави перфектният избор за приготвяне на традиционни и новаторски печива.

Повече информация за продукта може да намерите тук.

С инвестиция от половин милион лева ГудМилс България стартира проект за инсталиране на фотоволтаични панели за производство на електрическа енергия, които ще бъдат разположени в района на централната сграда на компанията. Фотоволтаичната система ще бъде изградена на три етапа, като мощността ѝ ще достига до близо 190 kWp. Очаква се панелите да влязат в експлоатация през септември тази година.

" Инвестицията в новата фотоволтаична система не само ще намали въглеродния отпечатък на ГудМилс България, но и показва нашата ангажираност към устойчивото развитие. Освен че предоставяме висококачествени продукти на нашите клиенти, ние се стремим да осигурим и по-чиста природа за бъдещите поколения. Вярваме, че е възможно да се прави успешен бизнес, като същевременно се грижим за околната среда и хората около нас.“, коментира

За да достигне мощност от близо 190 kWp, системата за възобновяема енергия ще включва 412 бр. фотоволтаични модули с мощност от 455 Wp, генериращи постоянен ток. С помощта на система за наблюдение, която е директно свързана с инверторите чрез комуникационна карта, е възможно да се наблюдават показатели като производство на електроенергия в реално време, данни от работата на соларните панели и нотификации в случай на авария.         

 

Кулинарното приключение включва вълнуващи курсове и ново професионално обучение за хлебари и пекари.

Инициативната академия „Изпечи с любов“ се завръща с много кулинарни изненади. От тази година всички опитни ентусиасти и професионалисти могат да задълбочат знанията си с най-новото професионално обучение за хлебари и пекари, което академията предлага. Същевременно, любителите на тестените изделия ще имат възможност да се възползват от богато разнообразие от кулинарни курсове, съчетаващи традиционните продукти с модерната кулинария. Те разкриват тайните на различните печива и представят иновативни подходи, които помагат на взелите участие да усъвършенстват своите кулинарни умения и възможности. Академията се провежда в мултифункционална зала „София Мел“, където стотици любители-пекари споделят страстта си към готвенето и използват модерно кухненско оборудване за създаването на вкусни изкушения.

Професионално обучение за хлебари и пекари на академията стартира за първи път на 21.10.2024 г. и продължава цели 10 дни.  Взелите участие в него преминават през три модула – хлебарство, закуски и сладкарство, като по време на тях имат възможност да обменят опит един с друг и да усвояват най-различни техники за работа с тесто.

А за любителите-пекари - „Изпечи с любов“ е приготвила богата селекция от тематични курсове. Всеки един от тях продължава 5 часа и позволява на записалите се да се запознаят от близо и да приготвят изцяло някои от основните видове тестени изделия, като: баница, пица, фокача, хляб, погача, кифли и любимите на всички коледни бисквитки.

По време на курсовете, участниците черпят знания и умения от технолога Емилия Николова. Тя има дългогодишен професионален опит в областта на хлебопроизводството и млечната промишленост и помага за осигуряването на безопасността при използването на модерното кухненско оборудване, което включва конвектомат с 500 програми, ледогенератор, фурна, охладители, миксери и много други съвременни уреди.  В хода на академията, Емилия Николова участва и в целия процес по приготвянето на печивата и съдейства на включилите се за създаването на изящни изделия в иновативната зала „София Мел“.

Тя е собственост на ГудМилс България и  за втора поредна година е домакин на академията „Изпечи с любов“. Пространството разполага със специализирана кухненска част, която е оборудвана с модерни съоръжения за кулинарни демонстрации, и конферентна зала с иновативна озвучителна техника, мултимедия и екран. Двете зони се отдават под наем за външни събития, като те могат да се използват заедно или поотделно, което  я прави  идеална за най-различни събития като лекции, семинари и тиймбилдинги.

Записването за иновативната академия „Изпечи с любов“ става бързо и лесно в сайта на София Мел, от където могат да бъдат проследени и останалите свободните места за всеки курс: https://sofiamel.bg/bg/academy/


 

„От сиво в красиво“ ще се състезава за кампания на годината с конкуренти от целия свят
 

„От сиво в красиво“ на София Мел получи три номинации за кампания на годината в престижния конкурс Platinum Awards 2024 на една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News. С тази инициатива деветте силоза на мелницата на София Мел се превърнаха в най-големия графит в България. Арт проектът впечатлява със своите мащаби – простира се на площ 3600 m2, а над 700 часа бяха необходими за реализацията му.

„От сиво в красиво“ вдъхна нов живот на силозите на мелницата и направи градската среда по-цветна и приятна. Тези номинации са признание за усилията и креативността на целия екип, който работи по кампанията, както и за ангажимента на София Мел към устойчивото развитие. Искам да благодаря на партньорите ни от SiteMedia Consultancy за комуникационната кампания в подкрепа в проекта, който вече се радва на признание на международно ниво.“ – сподели Весела Пеева, маркетинг мениджър на София Мел.

В проекта „От сиво в красиво“ участваха десетки арт предложения, които бяха оценени от специално подбрано жури, сред което беше и българският street art художник Станислав Трифонов – Насимо. Близо месец бе нужен на FineArt Factory , за да реализира печелившия дизайн на Стоян Атанасов, който имаше за цел да обогати града и да превърне силозите на София Мел в изкуство. Графитът изобразява сцени, вдъхновени от природата върху индустриалното наследство на района, съчетавайки елементи на модерното изкуство и традиционните мотиви. Този уникален проект символизира връзката между човека и природата и тяхното единство и грижа един към друг. Стъпките на целия процес могат да се проследят във видеото.

За PR News и Platinum Awards

PR News е водеща световна медия, специализирана в областта на връзките с обществеността, комуникациите и маркетинга. Организацията стартира своя бюлетин преди 70 години и до днес подкрепя развитието на професионалистите в индустрията. Вече над 2 десетилетия PR News организира Platinum Awards – престижен международен конкурс, който отличава най-добрите практики и иновации в сферата на връзките с обществеността и комуникациите. Всички номинации могат да се видят на: https://www.prnewsonline.com/go/2024-platinum-pr-awards/

Посещавайки нашия уеб сайт, Вие приемате да използвате "бисквитки" (cookies).

Научете повече за начина и използването на бисквитки от нашата Политика за бисквитки и Защита на лични данни.